1. Kan ik de software eens zien?

Uiteraard! Graag nodigen we u uit voor een eerste demo – in onze kantoren of bij u. Vervolgens kijken we in detail hoe we uw bestaande bedrijfsprocessen ‘vertalen’ in de software van adsolut®.

2. Hoe zit het met het behoud van de gegevens?

Dat is uiteraard geen probleem. adsolut® ziet erop toe dat uw data foutloos worden overgezet.

3. Draait de software van adsolutĀ® ook op mijn Macintosh

De software van adsolut® is op dit ogenblik alleen ontwikkeld voor Windows.

4. Ik heb een specifieke vraag voor een aanpassing. Houden jullie daar rekening mee?

We nemen elke vraag in overweging. Indien het mogelijk is nemen we de aanpassing op in een volgende release. Is het alleen maar van toepassing voor uw bedrijf? Dan kunnen we een stukje maatwerk leveren.

5. Hoe stemmen jullie mijn bedrijfsprocessen en de software op elkaar af?

Het softwarepakket is een standaardplatform dat voldoende uitgebreid is. Mits enige configuratie werkt u volgens de vertrouwde processen.

6. Waarom zouden we kiezen voor adsolut?

Adsolut is een groep specialisten met samen meer dan 60 jaar ervaring in de ontwikkeling van software voor het beheer van kantoren en van administratieve bedrijfsprocessen bij een KMO. Aan het nodige inzicht en knowhow dus geen gebrek.

7. Is de aankoop van de software een zware investering?

Helemaal niet! U betaalt maandelijks en per gebruiker. De software is volledig en de updates en telefonische bijstand zijn inbegrepen. Eventuele aanpassingen werken we – na een voorstudie – in regie af. Zo zijn er nooit budgettaire verrassingen.

8. Wat is de sterkte van adsolut ten opzichte van andere aanbieders van standaaardsoftwarepakketten.

Adsolut stapte resolut af van de ontwikkeling van modules. We helpen KMO's en kantoren met de automatisering van hun administratieve processen. Medewerkers kunnen met andere woorden het hele proces beheren of een deel van de verantwoordelijkheid dragen. We vullen dit aan met elementen zoals agenda- en takenbeheer, documentbeheer en zelfs een goedkeuringsproces. Op die manier gaan geen tijd en informatie verloren bij de dagdagelijkse verrichtingen.

KMO beheer
alles in één pakket
boekhouding
conform de wettelijke verplichtingen
kantoorbeheer
oplossingen voor accountantskantoren
webshop
volledig geïntegreerd