adsolut® KMO-beheer


administratie- en procesbeheer... 

in één pakket

 

Integratie is het sleutelwoord voor onze dienstverlening aan KMO’s. Wij denken mee en ontwikkelen standaardapplicaties vanuit het operationele perspectief. Zo ondersteunt adsolut® u met de groei en optimalisatie van uw zaak. In uw bedrijf zijn er diverse processen: relatiebeheer, aankoop- en verkoop, stockbeheer, kassa en documentenbeheer. Dit is maar een greep uit de diverse processen. Uiteraard hebben we de rapportering niet vergeten. Daarbovenop garanderen we u een transparante prijsstelling en een stevige dienst naverkoop. Zo loont adsolut® ‘absoluut’!


Klik op de features hiernaast voor meer info.

Relatiebeheer

 

Met relatiebeheer beheert u op een eenvoudige manier de (contact)gegevens van klanten en prospecten of andere relaties. Met andere woorden: alle noodzakelijke gegevens op 1 plaats en gemakkelijk te beheren.

Agendabeheer

 

Met agendabeheer heeft u steeds een overzicht van de activiteiten binnen uw bedrijf.

Op basis van de autorisaties kunnen mensen de afspraken enkel zien of beheren. Deze agenda is tevens toegankelijk vanaf een mobiel toestel met windows mobile.

Aankoop & verkoop

Op een eenvoudige manier kan u bestelvoorstellen genereren, eventueel aanpassen en vanuit de applicatie naar de leverancier versturen.
Vervolgens registreert u wat er geleverd wordt en plaatst u het in de daartoe voorziene ruimte in het magazijn.

 

Met behulp van adsolut® overziet u de volledige verkoopscyclus: vanaf het eerste contact tot en met de uiteindelijke factuur.Tijdens het hele traject heeft u als verantwoordelijke, maar ook de verkoper zelf een zeer goed zicht op de actuele situatie.

Statistiek, grafiek & analyse

 

Met behulp van draaitabellen maakt iedereen zelf de statistieken en grafieken die voor hem of haar van nut zijn.

Geen tussenkomst van buitenuit nodig en steeds de correcte info op basis van de juiste info in de database.

Stockbeheer

 

Eén of verschillende magazijnen maakt voor adsolut® niets uit.

Wij bieden u de mogelijkheid op een efficiënte manier uw voorraad te beheren.

Takenbeheer

 

Op een eenvoudige manier maakt u taken aan voor uzelf of voor collega’s.

Contracten

 

Heeft u contracten met uw klanten die op een regelmatige basis gefactureerd moeten worden, dan biedt adsolut® u die mogelijkheid.

Het indexeren van contracten behoort ook tot de mogelijkheden.

HRM

 

Met behulp van dit onderdeel hebben de medewerkers een overzicht over het aantal vakantiedagen en kunnen zij een aanvraag doen die vervolgens ondersteund door het goedkeuringsproces, afgehandeld wordt.

Uurregistratie

 

Medewerkers kunnen uitgevoerde prestaties voor klanten of in het kader van projecten tot op de minuut registreren.

Medewerkers

 

Van iedere medewerker kan u de persoonsgebonden informatie bijhouden, maar ook welk materiaal hij of zij ontvangen heeft.

Eventuele informatie over het tarief hoort hier eveneens thuis.

Kassasystemen

 

Met adsolut® KMO-beheer kan u “over de toog” verkopen, met of zonder een scanner.

Het werken met een klantenkaart is mogelijk.

Leveranciers

 

Net zoals voor de klanten en prospecten wordt hier alle informatie in verband met de leveranciers beheerd.

Documentenbeheer

 

Van brief tot lijvig verslag, van email tot overeenkomst, alle documenten kunnen op een overzichtelijke manier per klant of project beheerd worden. U bepaalt zelf de mappenstructuur en een krachtige zoekfunctie is voorhanden.

Met behulp van Microsoft Office toepassingen kan u documenten aanpassen. Het beheren van documenten kan niet alleen voor iedere klant maar ook op niveau van uw bedrijf.

Statistiek, grafiek & analyse

 

Met behulp van draaitabellen maakt iedereen zelf de statistieken en grafieken die voor hem of haar van nut zijn.

Geen tussenkomst van buitenuit nodig en steeds de correcte info op basis van de database.

Projecten

 

Wenst u alle kosten, inkomsten en werkuren betreffende een project te centraliseren dan kan dit eveneens in adsolut®

Artikelen

 

Van betonproducten tot voedingssupplementen: alle artikelen kan u beheren, met de verschillende eenheden en de verschillende aankoop- en verkoopprijzen.

Ook in de tijd beperkte promoties kunnen ingesteld worden.

Vervangtoestellen

 

Verkoopt u toestellen die soms terugkomen voor nazicht of herstel, dan kan u dit registreren in de applicatie.

De administratieve afhandeling hebben we hierbij niet vergeten.

Webshop

 

Heeft u nood aan een standaard webshop, dan integreren we dit.

Statistiek Grafiek Analyse

Met behulp van draaitabellen maakt iedereen zelf de statistieken en grafieken die voor hem of haar van nut zijn.

Geen tussenkomst van buitenuit nodig en steeds de correcte info op basis van de database.

 

KMO beheer
alles in één pakket
boekhouding
conform de wettelijke verplichtingen
kantoorbeheer
oplossingen voor accountantskantoren
webshop
volledig geïntegreerd