relatiebeheer prijs-
afspraken
prestatie facturatie rapportering HRM medewerkers documenten agenda takenbeheer
kantoorbeheer
boekhouding
voor je kantoor
... voor je klant

adsolut® Kantoorbeheer


Voor accountantskantoren bieden we geïntegreerde oplossingen voor kantoorbeheer, de eigen boekhouding én die van je klanten.

 

U wilt uw huidige processen verbeteren. Zodat uw efficiëntie stijgt en uw dienstverlening verbetert. adsolut® ontwikkelt softwarepakketten voor een optimale administratieve organisatie in uw kantoor.

Of u nu boekhouder, accountant of revisor bent: we zijn een partner die uw denkwijze volgt en geïntegreerde oplossingen combineert met een directe dienstverlening.

Klik hiernaast en leer meer over alle functies.

Relatiebeheer

 

Met relatiebeheer beheert u op een eenvoudige manier de gegevens van klanten en prospecten of andere relaties.

Inclusief bestuurders, aandeelhouders, akten en volmachten.

Met andere woorden: alle noodzakelijke gegevens op 1 plaats en gemakkelijk te beheren.

Agendabeheer

 

Met agendabeheer heeft u steeds een overzicht van de activiteiten binnen uw kantoor.

Op basis van de autorisaties kunnen mensen de afspraken enkel zien of beheren.

Prijsafspraken

 

Voor ieder dossier kan u haarfijn bepalen wat er moet gebeuren.

Met enkele muiskliks maakt u
• een nieuwe klant aan
• bepaalt u wie wat mag doen
• tegen welk tarief
• wanneer en hoe er gefactureerd wordt.

Dankzij een overzicht bent u er zeker van dat er niets vergeten wordt.

Registratie van prestaties

 

Op ieder uur van de dag kan u of een medewerker registreren (tot op de minuut) welke taken er voor diverse klanten werden uitgevoerd.

Op basis van de prijsafspraak gebeurt dit snel en foutloos en vormt het de basis voor een kristalheldere facturatie en nacalculatie.

Facturatie

 

U start met het vastleggen voor welke opdrachten en/of dossiers u gaat factureren. Vervolgens genereert adsolut® de facturatievoorstellen die, mits het volgen van het goedkeuringsproces, verstuurd worden.

De layout wordt samen met u bepaald en adsolut® bouwt automatisch een electronisch archief op.

Medewerkers

 

Van iedere medewerker kan u de persoonsgebonden informatie bijhouden, of welk materiaal hij of zij ontvangen heeft.

Informatie over het tarief hoort hier eveneens thuis.

Takenbeheer

 

Op basis van de prijsafspraken heeft u een overzicht van openstaande taken.

Maar ook taken die niet meteen met een bepaald dossier te maken hebben, kan u ingeven.

HRM

 

Met behulp van dit onderdeel hebben de medewerkers een overzicht over het aantal vakantiedagen en kunnen zij een aanvraag doen die vervolgens ondersteund door het goedkeuringsproces, afgehandeld wordt.

Rapportering

 

Zoekt u een antwoord op ondermeer volgende vragen:


• Welke taken moeten nog gebeuren?
• Voor hoeveel werd er gepresteerd en gefactureerd?
• Hoeveel uren hebben wij voor een klant gewerkt?
• Hoeveel uren zijn productief en niet-productief?

Rapporten kunnen, indien gewenst, voorzien worden van grafieken. Deze rapporten kunnen eenvoudig zelf beheerd en samengesteld worden.

Exporteren of afdrukken kan met slechts enkele muiskliks.

Documentenbeheer

 

Van brief tot lijvig verslag, van email tot overeenkomst, alle documenten kunnen op een overzichtelijke manier per klant of dossier beheerd worden. U bepaalt zelf de mappenstructuur en een krachtige zoekfunctie is voorhanden.

Met behulp van Microsoft Office toepassingen kan u documenten aanpassen. Het beheren van documenten kan niet alleen voor iedere klant maar ook op niveau van uw kantoor.

Eigen boekhouding

 

Als revisor, accountant of boekhouder voert u uiteraard ook uw eigen boekhouding.

adsolut® Boekhouding is naadloos geïntegreerd met Kantoorbeheer.

adsolut® biedt u hierdoor een oplossing voor het volledige proces binnen uw kantoor: van het eerste contact tot en met alle vereiste documenten.

Boekhouding

Voor uw eigen boekhouding én...  die van uw klanten!

Met een rijke ervaring uit het verleden, heeft adsolut® een verrassend volledig boekhoudpakket ontwikkeld dat u toelaat op een vlotte manier alle gegevens te registreren. Het programma voldoet aan alle wettelijke vereisten maar gaat veel verder.

Zo kan je de kosten van voertuigen opvolgen en de verworpen uitgaven berekenen op basis van de Co2. U kan een overzicht van uw verzekeringspolissen opmaken, aflossingstabellen van leningen beheren, etc. 

Vanuit een eenvoudige registratie van uw aankoop- en verkoopfacturen kan u via het inlezen van CODA-bestanden uw financiële uittreksels inlezen of manueel boeken. Hierdoor krijgt u een permanent overzicht van alle openstaande verrichtingen.

U kan alle gewenste balansen/statistieken/grafieken opbouwen volgens uw wensen. Zo kan u ook een analytische boekhouding voeren op basis van zelf te bepalen analytische plannen.

Het jaarrapport

Voor de afsluiting van uw boekjaar kan uw accountant perfect een jaarrapport opstellen via onze fiscale balans. Dit digitaal werkdossier zal de leidraad zijn bij de afsluiting van het boekjaar en het opstellen van de balans. U kan toelichtingen opmaken en eender welk document toevoegen aan het rapport. Met andere woorden, een pakket dat u toelaat om aan de wettelijke verplichtingen te voldoen. De applicatie voorziet tevens in krachtige zoek- en sorteerfuncties en de optie om zelf de statistieken en grafieken aan te maken die u een exact overzicht geven van de financiële situatie.

Alle functies zijn ondersteund met: printen, faxen & email, instelbare beveiliging, link naar kruispuntbank, krachtige zoek en sorteerfuncties, workflow in het kader van goedkeuringen, TAPI...

 

....

 

KMO beheer
alles in één pakket
boekhouding
conform de wettelijke verplichtingen
kantoorbeheer
oplossingen voor accountantskantoren
webshop
volledig geïntegreerd