Voor accountantskantoren bieden we geïntegreerde oplossingen voor kantoorbeheer, de eigen boekhouding én die van de klanten

U wilt uw huidige processen verbeteren. Zodat uw efficiëntie stijgt en uw dienstverlening verbetert. adsolut® ontwikkelt softwarepakketten voor een optimale administratieve organisatie in uw kantoor. Of u nu boekhouder, accountant of revisor bent: we zijn een partner die uw denkwijze volgt en geïntegreerde oplossingen combineert met een directe dienstverlening


Voor de KMO, klein of groot, bieden we oplossingen om de administratie te koppelen aan de procesautomatisering

Eén pakket voor administratie- en procesbeheer: het kan met adsolut®. Integratie is dan ook het sleutelwoord voor onze dienstverlening aan KMO’s. Wij denken mee en ontwikkelen standaardapplicaties vanuit het operationele perspectief. Zo wordt adsolut® dé partner voor de optimalisering van uw rendement. Van agendabeheer en uurregistratie tot de vlotte facturering. Van CRM en Sales tot en met eender welke vorm van rapportering ... op uw dashboard als het echt snel moet. Daarbovenop garanderen we u een transparante prijsstelling en een stevige dienst naverkoop. Zo loont adsolut® 'absoluut'!

KMO beheer
alles in één pakket
boekhouding
conform de wettelijke verplichtingen
kantoorbeheer
oplossingen voor accountantskantoren
webshop
volledig geïntegreerd